مدیریت سرورها

آموزش مدیریت سرورهای لینوکس و ویندوز

مدیریت سرورها

آموزش مدیریت سرورهای لینوکس و ویندوز

سایت در باره انواع آموزشها در زمینه IT می باشد.
مانند: لینوکس، ویندوز، سیسکو، میکروتیک، طراحی وب
به دلیل شخصی بودن وبلاگ ارائه مطالب متفرقه در آن بلامانع است.
با تشکر

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

۱۲
آبان

معمولا این مشکل در زمانی پیش می آید که لایسنس شما تمام نشده است اما به خطای ذیل مواجه می شویم:

Error: The license key is invalid. In order to use the Panel, you need to obtain and install a new valid license key.The amount of currently used resources overrides the limits defined by your license. The number of websites hosted on the server exceeds the limits defined by your license. You have X sites hosted; your license allows hosting only X sites. The number of served customer accounts exceeds the limits defined by your license. You have X customer accounts currently served; your license allows serving only X customer accounts.

برای این کار باید ابتدا پلسک را log off نمایید و فایل registery.xml را از مسیر مربوطه پاک کنید و مجددا لاگین کنید.

ویندوز:

%plesk_dir%\admin\repository\

لینوکس:

/etc/sw/keys/


مرجع: http://kb.parallels.com/en/113381

  • طاهر ضیائی
۱۱
آبان

دانلود یک کتاب عالی جهت معرفی اولیه Windows Active Directory 

جهت دانلود کتاب بر روی تصویر ذیر کلیک نمایید.

  • طاهر ضیائی
۰۶
آبان

هر روز خبرهای زیادی در مورد مضرات اینترنت منتشر می شود.اما هیچ کدام از این ها دلیل نمی شود که کامپیوتر های خود را خاموش کنیم. دنیای آنلاین هم جزو زندگی واقعی ماست.


خبرهای زیادی روزانه به گوشمان می رسد که تکنولوژی چگونه زندگی ما را دستخوش تغییرکرده است. چگونه تحرک مان را محدود، دوستی هایمان را کم رنگ و زندگی ناشویی مان را نابود کرده است. تعداد این خبرها آنقدرزیاد است که گاهی خسته مان می کند. هرروز تیتر خبرهایی را می بینیم که در مورد مضرات شبکه های اجتماعی و نابودی حریم شخصی افراد هشدار می دهند و این سایت ها را دلیل دوری و فاصله انسان ها از یکدیگر می دانند.

این خبر ها الزاما دروغ نیستند اما بسیاری از آنها خبر از وقوع حادثه ای را می دهند که شاید در زندگی بسیاری افراد هنوز رخ نداده باشد. این گونه خبرها انسان ها را از چیزی می ترسانند که فقط یک احتمال است و تنها پیشنهادی که این گونه مقالات ارائه می دهند پاک کردن صورت مسئله است یعنی خاموش کردن کامپیوتر! خاموش کردن اتصال به دنیا. مشکل دقیقا همینجا به وجود می آید، سر همین مسئله خاموش یا روشن بودن دستگاه . این مرز بندی بین دنیای مجازی و حقیقی است که دلیل به وجود آمدن این چنین مشکلات است. هرچه بیشتر سعی کنیم این دو دنیا را از یکدیگر تفکیک کنیم مشکل پیچیده تر می شود.

  • طاهر ضیائی